'Είμαστε ο Ελληνικός Όμιλος Αγορών με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ... '
image Ακολουθήστε μας:

Συνέντευξη κ. Στέφανου Μπαλάσκα

Η μικρομεσαία λιανεμπορική επιχείρηση είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας

Η πραγματικότητα είναι ότι αυτά που συμβαίνουν τα δύο τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει ριζικά όλη την αγορά. Τόσο ως ιδιοκτήτης μιας μεσαίας λιανεμπορικής αλυσίδας όσο και ως πρόεδρος ενός σημαντικότα- του Ομίλου αγορών, έχουμε δει σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα αλλαγές που δεν συνέβησαν ολόκληρες δεκαετίες.

Μειώνεται η αγοραστική αξία του καταναλωτή λόγω μείωσης μισθών, αυξάνονται οι τιμές των προϊόντων λόγω δυσβάστακτων φόρων, έμμεσων και άμεσων, αυξάνεται η ανεργία με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να μειώνει το καλάθι των αγορών του, να επισκέπτεται συ- χνότερα τα κατα- στήματα για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών και να επικεντρώνει τις αγορές του σε βασικά αγαθά συγκρίνοντας πολύ τις τιμές των προϊόντων. Και αγοράζοντας περισσότερα πλέον προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προσέχοντας δε πολύ τις προσφορές. Η στροφή του καταναλωτή σε συχνότερες επισκέψεις στα καταστήματα επηρεάζει θετικά τις μικρομεσαίες λιανεμ- πορικές επιχειρήσεις. Όλες αυτές οι αλλαγές επηρεάζουν την κάθε επιχείρηση.

Κατεβάστε ολόκληρη την συνέντευξη Συνέντευξη Σ. Μπαλάσκα